Фахівці Покровського об’єднаного управління Пенсійного фонду України постійно працюють над покращенням якості наданих послуг. З метою визначення оцінки та якості обслуговування громадян, які звертаються до управління, запроваджено новий механізм спостереження за якістю послуг у процесі їх надання.
Відтепер у зонах очікування відділів обслуговування громадян встановлені скриньки для голосування із зображенням емоційних смайлів. Відвідувачам, які звернулися до управління, після наданої послуги пропонується оцінити роботу спеціалістів за допомогою смайла, який опускається в прозору скриньку, в залежності від позитивної чи негативної оцінки.
Сьогоднішні відвідувачі зацікавились нововведенням та відразу виявили бажання оцінити якість наданих послуг.
"Позитивних відгуків протягом дня виявилося більше, то ж й надалі сподіваємось на об’єктивність та активність громадян", - йдеться у повідомленні на сторінці ПФУ у Фейсбук.