У 2019 році мешканці Покровська 1014 разів зверталися на урядову "гарячу лінію"

Сьогодні, 16 січня, у Покровську відбулося засідання виконавчого комітету. Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік доповіла начальник відділу з питань діловодства, контролю та роботи зі зверненнями громадян Ганна Борисова.

"З початку 2019 року до Покровської міської ради надійшло 2084 звернення, що на 1229 звернень (143%) більше, ніж за 2018 рік (855 звернень). Всього в поточному року порушено 2363 питання, що на 1333 (129%) більше показника минулого року (1030 питань). Відсоток позитивно вирішенних питань склав 59% (2018 - 58%)", - повідомила Ганна Володимирівна.

До речі, із загальної кількості звернень:

  • 697 звернень (34%) надійшло під час особистих прийомів;
  • 318 (15%) безпосередньо до міської ради (письмові звернення);
  • 1069 (51%) - через органи влади вищого рівня, у тому числі 1014 через урядову "гарячу лінію".

Варто зазначити, що лідируюче положення серед них займають питання комунального господарства, на другому місці - соціальні питання. Третє місце посіли питання житлового характеру.

Новини компаній
09:30, 16 жовтня