Під час телефонної розмови, шахраї настільки переконливо говорили, що мешканець Новогродівки довірився їм та в результаті залишилися без грошей.
Вчора з заявою про злочин до Селидівського відділення поліції звернувся 50-річний мешканець Новгородівки та повідомив, що став жертвою шахрайства.
З’ясувалось, що ще 11 квітня заявник отримав смс-повідомлення, в якому повідомлялось, що з його банківської картки успішно перераховано гроші у розмірі 1000 гривень. Чоловіка це стурбувало, адже ніяких банківських операцій він не здійснював, тому відразу зателефонував на номер телефону, який був вказаний в повідомленні. Відповів незнайомець, який назвався співробітником служби безпеки банку та заявив, що шахраї намагаються зняти гроші з рахунку, тож заявник може втратити всі свої заощадження. Потерпілий захвилювався, проте «працівник банку» його заспокоїв, сказавши, що аби зберегти кошти, треба підтвердити деяку конфіденційну інформацію і гроші тимчасово будуть переведені на інший безпечний рахунок. Не відчуваючи обману, чоловік назвав незнайомцю потрібні йому цифрові коди своєї заробітної картки, крім того сходив на банкомат та вже з кредитної картки поповнив на 6 тисяч гривень вказаний шахраєм номер телефону. Після цього «співробітник банку» попросив потерпілого спалити усі чеки про виконані грошові операції, мотивуючи тим, що операція по збереженню коштів має бути цілковито таємною. Довірливий чоловік виконав і це прохання. Наступного дня заявник знов зателефонував «співробітнику банку» та поцікавився, коли ж гроші повернуться на його рахунки, на що останній порадив у понеділок, а саме 13 квітня, звернутись у відділення банку, де йому повернуть кошти. Коли чоловік прийшов до банківської установи, йому пояснили, що він потрапив в шахрайську пастку та порадили звернутись до поліції. Загалом потерпілий втратив 11 тисяч гривень.
За даним фактом слідчі відкрили кримінальне провадження за ч.1 ст. 185 «Крадіжка» Кримінального кодексу України.
Поліцейські знову застерігають громадян від вчинення ними необдуманих кроків при спілкуванні з незнайомими людьми. Пам’ятайте, справжній банківський працівник ніколи не буде випитувати у вас конфіденційну інформацію про різні коди та рахунки. Якщо ваш співрозмовник у телефонному спілкуванні з вами раптом починає перейматися долею ваших грошей на ваших же банківських рахунках, - знайте, ви говорите з шахраєм. Тож необхідно опанувати себе, відразу ж покласти трубку, якщо розмова відбувається телефоном, та повідомити поліцію.