За перші дні Нового року до контактного центру Покровська надійшло понад 1000 дзвінків

За минулі новорічні вихідні дні диспетчерами сектору Прес-центр було прийнято 1088 дзвінків, найбільша кількість з яких (800 звернень) 31 грудня.

Людей турбували питання стосовно відсутності електро- та теплопостачання, підвозу питної води, подачі централізованого водопостачання та графіку руху евакуаційного потягу.

Було проінформовано, що відсьогодні евакуаційний потяг починає курсувати до Черкаської області. З Покровська він слідуватиме до станції імені Тараса Шевченка (місто Сміла Черкаської області).

По прибуттю внутрішньо переміщених осіб розмістять у безкоштовних прихистках, нададуть фінансову, гуманітарну та психологічну допомогу, а також забезпечуть соціальний супровід.

На всі інші запити мешканці громади отримали роз`яснення від фахівців контактного центру.

Новини компаній
09:30, 16 жовтня