Покровськ підключено до сучасного колл-центру

Прифронтові Мар’їнка та Красногорівка, Покровськ, Курахове, – дзвінки з мобільних операторів жителів цих населених пунктів потрапляють до колл-центру Єдиного аналітичного сервісного центру поліції.

Як організоване реагування на виклики нових абонентів, перевірив начальник поліції Донеччини В’ячеслав Аброськін.

Інформація, що надходить оператору 102, автоматично спрямовується нарядам поліції та безпосередньо до чергової частини поліції того міста, звідки телефонує людина. Уся робота по наданню допомоги громадянам контролюється з главку.

- Це дозволяє уникнути укриття злочинів від реєстрації на місцях та забезпечити 100-відсоткове реагування у максимально стислий термін. Люди мають побачити поліцію, - зазначив генерал.

Наразі UASC обслуговує 8 населених пунктів. Наступним етапом стане підключення Добропілля, Селидового та ще кількох міст півночі області. До кінця січня Єдиний аналітичний сервісний центр прийматиме дзвінки зі всіх міст області та запрацює на повну потужність.

Зараз IT-фахівці ретельно готуються до запуску. Поліцейські вручну коригують геоінформаційну базу.

- Ми вже розуміємо, які можуть виникати технічні питання. По кожному місту ми перевіряли електронні карти, дивилися яких немає вулиць, яких будинків, та власними силами приводили систему у відповідність, аби запобігти збоям, - зазначив начальник управління інформаційного забезпечення ГУНП в Донецькій області Ігор Грибовський.

З розширенням території обслуговування в колл-центрі поступово збільшується кількість операторів – щоденно на зміну заступатимуть від 10 та більше працівників. Загалом у центрі є можливість одночасної роботи 22 операторів. Зараз триває відбір та підготовка кандидатів.

Генерал Аброськін наголосив, що головне завдання – якнайшвидше надати всю необхідну допомогу дітям, які звертаються до поліції.

За словами начальника служби 102 Ольги Фагауліної, з початку нового року оператори колл-центру прийняли та обробили більше 20 викликів від дітей.

- Наприклад, сьогодні був дзвінок, коли 17-річний хлопець зателефонував та розповів, що до нього звернувся чоловік, якого побили. Тобто діти допомагають іншим людям, - розповіла оператор колл-центру Марія Данілова.

Для населених пунктів, де немає можливості додзвонитися на 102 та у випадку технічних збоїв, передбачені резервні лінії зв’язку.

Жителі можуть звертатися до поліції за номерами: 050-346-24-78, 067-623-51-52 та на «гарячу лінію» 0-800-505-102 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних).

Завдання щодо взаємодії підрозділів поліції, координація яких буде здійснюватися за допомогою Єдиного аналітичного сервісного центру, В’ячеслав Аброськін поставив під час загальнообласної відеоселекторної наради з керівниками усіх служб та органів поліції Донеччини, де серед низки основних питань розглядалось питання якості реагування на звернення людей.

Изложение
( 0 оценок )
Актуальность
( 0 оценок )
Автор
( 0 оценок )

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Основной принцип - «посетил - отпишись». 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

 Комментарии предназначены для общения и обсуждения , а также для выяснения интересующих вопросов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама, заявления, связанные с деятельностью компании.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Изложение
0/12
Актуальность
0/12
Автор
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать
Ответственный за раздел
Анна Денисенко
Доброго времени суток, уважаемые читатели!
Просим обращаться к редакции сайта с интересующими Вас вопросами. Нам важно знать именно Ваше мнение. Мы работаем для Вас!!!
066-654-64-64
Skype: denisenko_anna25