Проведений Search Engine Journal опитування показав, що на даному етапі лише невелика частина клієнтів вебмайстрів і оптимізаторів використовує чат-ботів. Компания smart-web уже практикует использование чат ботов, благодаря чему улучшается реклама вашего сайта.

 Використання чат-ботів, один із самих гарячих трендів інтернет-маркетингу. Деякі експерти навіть вважають, що в один прекрасний день завдяки чат-ботом може зникнути потреба в веб-сайтах і мобільних додатках. Вже зараз чат-боти використовуються для замовлення їжі (привіт від Taco Bell). Вони застосовуються салонами краси (Sephora) і банками (MyKai).

Бренди та маркетологи починають все більш активно використовувати потенціал чат-ботів. Як вважають експерти, до 2020 року 80 відсотків компаній будуть так чи інакше застосовувати цю технологію. Не дивно, що доходи розробників ростуть прямо-таки лавиноподібно. Згідно з даними BI Intelligence, обсяг інвестиції в розробку такого софта в 2016 році виріс на 229 відсотків.

Виходить, що чат-боти - це майбутнє інтернет-маркетингу. Їх поширення у всіх сферах неминуче? Чи ні? Як експансія чат-ботів позначиться на такій сфері як SEO? Відповідь на останнє запитання спробували знайти журналісти Search Engine Journal. Для цього вони провели опитування серед членів свого співтовариства фоловерів у Twitter – головним чином оптимізаторів і вебмастерів.

Переважна більшість (78%) респондентів заявили, що на даному етапі лише невелика частина їх клієнтів (менше 25%) використовують чат-ботів на своїх сайтах. В той же час клієнти лише 7 відсотків опитаних використовують цю технологію досить активно (чат-боти застосовуються більш ніж 75% клієнтів респондентів з цієї групи).

фахівці1

Результати опитування показують, що чат-боти поки ще не отримали широкого поширення. Але, як вважають аналітики, в майбутньому все може змінитися. Адже ця технологія пропонує цілий ряд переваг кшталт наступних:

  • Чат-боти можуть виступати в якості представників фірми і відповідати на прості запити від клієнтів, які не хочуть витрачати час на складання листів для відправки по електронній пошті або на дзвінки по телефону.
  • Чат-боти можуть збільшити залучення клієнтів, виступаючи чудовою альтернативою традиційним оголошенням або знеособленим відеороликів. Користувачі можуть вести природні бесіди з чат-ботами, і подібна взаємодія може надавати великий позитивний вплив на потенційних клієнтів.
  • Чат-боти можуть надавати клієнтам підтримку цілодобово. Це особливо вигідно для брендів і компаній з клієнтами по всьому світу, які можуть знаходитися в різних часових поясах.
  • Чат-боти - це економічно ефективний спосіб обробки масових запитів клієнтів. Якщо у вас є малий бізнес, то ви можете використовувати чат-ботів для відповіді на численні запити, які отримуєте по різних каналах.
  • Чат-боти можуть задовольняти різні потреби клієнтів. Їх можна використовувати для пошуку супутніх товарів або найближчого магазину, порівняння цін на товари або чого-небудь ще, що вам потрібно.
06239.com.ua

Наскільки чат-боти корисні SEO-фахівцям – дослідження

Проведений Search Engine Journal опитування показав, що на даному етапі лише невелика частина клієнтів вебмайстрів і оптимізаторів використовує чат-ботів. Компания smart-web уже практикует использование чат ботов, благодаря чему улучшается реклама вашего сайта.

 Використання чат-ботів, один із самих гарячих трендів інтернет-маркетингу. Деякі експерти навіть вважають, що в один прекрасний день завдяки чат-ботом може зникнути потреба в веб-сайтах і мобільних додатках. Вже зараз чат-боти використовуються для замовлення їжі (привіт від Taco Bell). Вони застосовуються салонами краси (Sephora) і банками (MyKai).

Бренди та маркетологи починають все більш активно використовувати потенціал чат-ботів. Як вважають експерти, до 2020 року 80 відсотків компаній будуть так чи інакше застосовувати цю технологію. Не дивно, що доходи розробників ростуть прямо-таки лавиноподібно. Згідно з даними BI Intelligence, обсяг інвестиції в розробку такого софта в 2016 році виріс на 229 відсотків.

Виходить, що чат-боти - це майбутнє інтернет-маркетингу. Їх поширення у всіх сферах неминуче? Чи ні? Як експансія чат-ботів позначиться на такій сфері як SEO? Відповідь на останнє запитання спробували знайти журналісти Search Engine Journal. Для цього вони провели опитування серед членів свого співтовариства фоловерів у Twitter – головним чином оптимізаторів і вебмастерів.

Переважна більшість (78%) респондентів заявили, що на даному етапі лише невелика частина їх клієнтів (менше 25%) використовують чат-ботів на своїх сайтах. В той же час клієнти лише 7 відсотків опитаних використовують цю технологію досить активно (чат-боти застосовуються більш ніж 75% клієнтів респондентів з цієї групи).

фахівці1

Результати опитування показують, що чат-боти поки ще не отримали широкого поширення. Але, як вважають аналітики, в майбутньому все може змінитися. Адже ця технологія пропонує цілий ряд переваг кшталт наступних:

  • Чат-боти можуть виступати в якості представників фірми і відповідати на прості запити від клієнтів, які не хочуть витрачати час на складання листів для відправки по електронній пошті або на дзвінки по телефону.
  • Чат-боти можуть збільшити залучення клієнтів, виступаючи чудовою альтернативою традиційним оголошенням або знеособленим відеороликів. Користувачі можуть вести природні бесіди з чат-ботами, і подібна взаємодія може надавати великий позитивний вплив на потенційних клієнтів.
  • Чат-боти можуть надавати клієнтам підтримку цілодобово. Це особливо вигідно для брендів і компаній з клієнтами по всьому світу, які можуть знаходитися в різних часових поясах.
  • Чат-боти - це економічно ефективний спосіб обробки масових запитів клієнтів. Якщо у вас є малий бізнес, то ви можете використовувати чат-ботів для відповіді на численні запити, які отримуєте по різних каналах.
  • Чат-боти можуть задовольняти різні потреби клієнтів. Їх можна використовувати для пошуку супутніх товарів або найближчого магазину, порівняння цін на товари або чого-небудь ще, що вам потрібно.
Изложение
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Автор
(0 оценок)
Ответственный за раздел
Анна Денисенко
Доброго времени суток, уважаемые читатели!
Просим обращаться к редакции сайта с интересующими Вас вопросами. Нам важно знать именно Ваше мнение. Мы работаем для Вас!!!
066-654-64-64
Skype: denisenko_anna25