Проведений Search Engine Journal опитування показав, що на даному етапі лише невелика частина клієнтів вебмайстрів і оптимізаторів використовує чат-ботів. Компания smart-web уже практикует использование чат ботов, благодаря чему улучшается реклама вашего сайта.
Використання чат-ботів, один із самих гарячих трендів інтернет-маркетингу. Деякі експерти навіть вважають, що в один прекрасний день завдяки чат-ботом може зникнути потреба в веб-сайтах і мобільних додатках. Вже зараз чат-боти використовуються для замовлення їжі (привіт від Taco Bell). Вони застосовуються салонами краси (Sephora) і банками (MyKai).
Бренди та маркетологи починають все більш активно використовувати потенціал чат-ботів. Як вважають експерти, до 2020 року 80 відсотків компаній будуть так чи інакше застосовувати цю технологію. Не дивно, що доходи розробників ростуть прямо-таки лавиноподібно. Згідно з даними BI Intelligence, обсяг інвестиції в розробку такого софта в 2016 році виріс на 229 відсотків.
Виходить, що чат-боти - це майбутнє інтернет-маркетингу. Їх поширення у всіх сферах неминуче? Чи ні? Як експансія чат-ботів позначиться на такій сфері як SEO? Відповідь на останнє запитання спробували знайти журналісти Search Engine Journal. Для цього вони провели опитування серед членів свого співтовариства фоловерів у Twitter – головним чином оптимізаторів і вебмастерів.
Переважна більшість (78%) респондентів заявили, що на даному етапі лише невелика частина їх клієнтів (менше 25%) використовують чат-ботів на своїх сайтах. В той же час клієнти лише 7 відсотків опитаних використовують цю технологію досить активно (чат-боти застосовуються більш ніж 75% клієнтів респондентів з цієї групи).