13:00, 19 серпня 2017 р.
Результат системи безпеки UASC: на Донеччині кількість звернень до поліції зросла на 50%
Збільшення викликів безпосередньо пов’язано з провадженням в прифронтовому регіоні сучасного Єдиного аналітичного сервісного центру (UASC). Отримуючи необхідну допомогу, люди стали звертатися до поліції значно частіше. З початку року колл-центр 102 прийняв понад 142 тисячі дзвінків.
Ще 8 місяців тому, до початку роботи колл-центру 102, в поліцію в середньому за добу надходило 628 дзвінків, сьогодні оператори щодня оброблюють 942 виклики.
- Тільки за цей рік в порівнянні з попередніми періодами кількість звернень на лінію 102 збільшилася в 2, а в деяких територіальних органах й в 3 рази. Це говорить про підвищення довіри до поліції Донецької області, що кожне повідомлення не залишається не розглянутим і на кожне йде негайне реагування поліції, - відзначає заступник начальника управління інформаційної підтримки і координації поліції 102 Денис Пефтієв.
Наразі колл-центр 102, який входить до складу системи безпеки UASC, повністю перекриває всю Донецьку область, підконтрольну Україні. Для швидкого та якісного реагування на звернення громадян колл-центр працює в режимі цілодобової багатоканальної «гарячої лінії». Завдяки цьому не було пропущено жодного дзвінку.
З початку 2017 року до колл-центру поліції Донеччини надійшло 149 592 виклики. Дівчата-оператори приймають дзвінок та збирають всю первинну інформацію, диспетчери спрямовують на місце наряд поліції - все протягом лічених хвилин.
Система працює навіть там, де зв’язку майже немає, у віддалених населених пунктах та на лінії бойових дій. Завдяки сучасному обладнанню жителі мають можливість сповістити правоохоронців про правопорушення, яке буде автоматично зафіксовано та на допомогу негайно прибудуть поліцейські – спеціально екіпіровані та готові до будь-яких ситуацій.
- Обробка дзвінків здійснюється за рахунок використання новітніх технічних засобів, інформаційних підсистем, сучасної комп'ютерної техніки, IP-телефонії. Завдяки цьому обробка інформації скоротилася в кілька разів. Інформація надходить диспетчеру, і він в реальному часі бачить, де знаходяться всі наряди на території Донецької області. Обирає той наряд, який знаходиться ближче за всіх до місця події і може найбільш оптимально бути задіяним для реагування, - відзначив Пефтієв.
Так, своєчасне реагування дозволило попередити злочин у м. Кураховому Мар’їнського району. Хлопець повідомив на 102 про те, що група людей ломиться у ворота його будинку та висловлює погрози розправою. Усього за кілька хвилин поліцейські були на місці та зупинили конфлікт, а заявник ще раз набрав 102 – аби подякувати за порятунок.
Окрім того, система інтелектуального відеоспостереження, яка стала основою (UASC), допомагає у розкритті правопорушень, наприклад, виявленні розшукуваних зловмисників чи транспортних засобів. Так, з початку року до центру надійшло більше 3 тисяч сигналів тривоги – повідомлення, що авто, яке потрапило у поле зору камери, перебуває у розшуку як викрадене. Більшість таких повідомлень були пов’язані із тим, що водії транспортних засобів своєчасно не привели свої документи до ладу. Проте саме завдяки камерам вдалося виявити 36 автівок, які перебували у розшуку, та 18 – чиї номерні знаки мали розбіжності з реєстраційною базою даних.
Найбільш часті порушення, з приводу яких жителі Донеччини звертаються до поліції, це сімейна сварка – понад 14 тисяч дзвінків, крадіжка - 11,8 тисяч, конфлікт – 10,6 тисяч.
Кожне сьоме повідомлення носило інформаційний характер, тобто сьогодні люди звертаються по допомогу до поліції у будь-якій складній ситуації. Це свідчить про підвищення довіри до правоохоронців.
Як наслідок зростання довіри – співпраця населення та поліції Донеччини стає більш тісною. Так, небайдужі громадяни 3253 рази повідомляли до поліції про виявлення підозрілої особи, 179 разів – про виявлення підозрілих предметів, які можуть становити загрозу. Кожне повідомлення було перевірено поліцейськими.
Крім того, 153 рази люди зверталися до поліції, побачивши на вулиці дитину саму. Результат такої співпраці – збережені життя дітей та безпека цілих міст.
Особливу увагу поліцейські приділяють маленьким заявникам, адже поліція реагує на всі дитячі повідомлення незалежно від віку дитини.
- За цей період ми пережили дуже багато різних моментів, випробували різні підходи до роботи. Один із ефективних способів спілкування з дітьми - це утримання їх на лінії 102 до того моменту, поки співробітник поліції не прибуде до дитини та допоможе їй. І потрібно мати вкрай високою майстерністю, щоб дитину у віці 7-10 років, яка знаходиться в критичній ситуації, наприклад, коли навколо сімейна сварка або якась інша нестандартна ситуація, утримувати його на зв'язку, - розповідає Денис Пефтієв.
Як розмовляти з дітьми, які перебувають у кризовому стані, працівників UASC навчають на тренінгах фахівці з ООН та інших національних та міжнародних організацій.
Завдання поліції – донести до малечі, що в особі правоохоронця вони завжди знайдуть захисника та друга, який допоможе у біді. З початку року до поліції надійшло 1800 звернень від дітей.
Але й на цьому розробки поліції Донеччини не завершуються. Віднедавна стала доступною ще одна можливість – виклик поліції в один дотик. Мобільний додаток «Поліція 102» також, у першу чергу, орієнтований на допомогу дітям.
Зараз їм користується вже більше 2 тисяч людей. В такий спосіб громадяни вже близько 800 разів повідомляли до поліції про правопорушення.
Цей підрозділ поліції Донецької області постійно знаходиться в процесі розвитку. Відтепер він входить до складу управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування, яке аналізує оперативну обстановку по всій області.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:54
30 листопада
14:38
29 листопада
12:00
29 листопада
ТОП новини
Спецтема
live comments feed...