
До уваги!
17:20, 3 жовтня 2017 р.
Покровська ОДПІ інформує
До уваги!
До уваги платників ПДВ: « гаряча » телефонна лінія « функціонування СМ КОР » ПРОДОВЖУЄ ДІЯТИ!
Тимчасова «гаряча» телефонна лінія «Функціонування СМ КОР» , запроваджена Головним управлінням ДФС у Донецькій області для надання консультацій та практичної допомоги платникам ПДВ у вирішенні питань, що виникають під час функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ (СМ КОР), продовжуватиме діяти до 31.12.2017 .
Телефон «гарячої» телефонної одноканальної лінії – (097) 101-59-77.
Графік роботи «гарячої» телефонної лінії:
понеділок – четвер | з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв. |
п’ятниця | з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв. |
в неробочі дні «гаряча» телефонна лінія не працює |
До уваги платників ПДВ: ПРОДОВЖУЮТЬСЯ зустрічі з питань функціонування СМ КОР!
Головним управлінням ДФС у Донецькій області подовжено до31грудня 2017 року проведення щотижневих зустрічей в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області Єльникової Алли Петрівни з платниками податків, на яких будуть обговорю ватися питання функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ (СМ КОР).
Зустрічі проходитимуть в приміщенні Покровської ОДПІ щочетверга (в робочі дні) з 10 год. 00 хв. до 13год. 00 хв . до 31 грудня 2017року за адресою: м. Покровськ, вул.Прокоф’єва,113, кімната №1 (контактні телефони (06239) 22459, 21772).
Платники ПДВ запитували в податковій щодо СМ КОР
До ДФС подано Додаток до критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування ( ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) , після чого отримано квитанцію та повідомлення про те,що інформація з Таблиці даних платників податків не врахована. Чи означає вказаний факт на те, що по зупиненій ПН буде прийнято рішення про відмову у реєстрації?
У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник має право надати пояснення у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312602 (далі - Повідомлення).
Для упередження в подальшому зупинення реєстрації ПН/РК, платник може подати ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301 (далі – Таблиця).
Підтвердженням про отримання Таблиці є перша квитанція (квитанція про доставку). Після обробки та розгляду Комісією ДФС України (далі - Комісія) Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування /неврахування інформації).
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН приймається Комісією після розгляду Повідомлення та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів.
При цьому інформація про результат розгляду Таблиці (врахування/неврахування) на рішення Комісії про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН не впливає.
Скарги платників податків: хто приймає рішення за результатами розгляду
Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє, що 08.09.2017 р. набув чинності наказ Мінфіну від 28.07.2017 р. № 670 «Про внесення зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами», яким передбачено, що рішення за результатами розгляду скарги платника податків приймає керівник контролюючого органу (його заступник або уповноважена особа).
Раніше таке рішення приймали керівник або заступник.
Неофіційне працевлаштування: ризики для працівників та наслідки для роботодавців
Неофіційне працевлаштування – гостра проблема сьогодення, - зазначають в Покровській ОДПІ. Є досить багато випадків, коли працівники підприємств, установ, організацій працюють без оформлення трудових відносин та отримують заробітну плату у «конверті». Не маючи трудового договору, найманим працівникам відстояти свої права досить складно. Прагнення заощадити на сплаті податків призводить до того, що найманий працівник втрачає мінімальні державні гарантії, є соціально незахищеним.
Основні ризики незадекларованої праці для працівників:
- у разі конфлікту з роботодавцем є ризик не отримати заробітну плату або отримати істотно менше без будь-якої причини;
- незадекларований працівник втрачає соціальні гарантії, наприклад, у випадку скорочення;
- у разі неофіційного працевлаштування роботодавець не оплатить листок непрацездатності (лікарняний);
- відпустку у відповідності до законодавства неоформлений працівник може не отримати (так звані «відпускні виплати»);
- відсутні гарантії, пов’язані з навчанням, вагітністю, народженням дитини;
- при неофіційному працевлаштуванні у разі нещасного випадку з працівником недобросовісний роботодавець уникає відповідальності.
Відповідно до статті 232 Кодексу законів про працю України (КЗпПУ) безпосередньо в районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судах розглядаються спори працівників про оформлення трудових відносин у разі виконання ними роботи без укладення трудового договору та встановлення періоду такої роботи. Якщо Ви вважаєте свої права порушеними, для їх поновлення Ви маєте право звернутися до суду.
У разі встановлення органом, що розглядає трудовий спір, трудових відносин з працівником, який виконував роботу без укладення трудового договору, та встановлення періоду такої роботи, приймається рішення про нарахування та виплату такому працівникові заробітної плати у розмірі не нижче середньої заробітної плати за відповідним видом економічної діяльності у регіоні у відповідному періоді без урахування фактично виплаченої заробітної плати, та про нарахування і сплату відповідно до законодавства податку на доходи фізичних осіб та суми єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за встановлений період роботи.
При підтвердженні фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту) та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податків – на роботодавця накладаються фінансові санкції відповідно до статті 265 КЗпПУ у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати , встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.
Шановні роботодавці та наймані працівники, легалізація трудових відносин гарантує забезпечення Ваших прав і гарантій!
За 9 місяців 2017 року платники єдиного податку звітують за новою формою декларації
5 травня 2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.03.2017 р. № 369 , яким внесено зміни до форм податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця, податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи), податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи,затверджених наказом Мінфіну від 19.06.2015 р. № 578.
Згідно з п.46.6 ПКУ до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.
Отже, керуючись нормами ПКУ таз огляду на те, що базовим податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал, а для платників першої та другої груп – календарний рік, то оновлені форми декларацій використовуватимуться платниками єдиного податку третьої групи для складання звітності за 9 місяців 2017 року починаючи з 01.10.2017 р., а платниками першої та другої груп для складання звітності за 2017 рік – з 01.01.2018 р.
Для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди, вказана форма декларації буде використовуватись з 01.10.2017 р.
Оновлені форми декларацій доступні за посиланням.
Продаж квартири: оподаткування
Покровська ОДПІ інформує, що об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до складу якого включаються доходи від операцій з майном.
При цьому, дохід, отриманий платником податку від продажу не частіше одного разу протягом звітного податкового року квартири, за умови її перебування у власності понад три роки, не оподатковується податком на доходи фізичних осіб.
Умова щодо перебування квартири у власності понад три роки не розповсюджується на майно, отримане у спадщину.
Таким чином, щоб дохід у вигляді вартості проданої квартири не оподатковувався, мають бути дотримані дві умови:
1) це має бути перша операція з продажу квартири за один календарний рік;
2) квартира має перебувати у власності понад три роки, за винятком випадку, коли вона отримана у спадщину.
Якщо хоча б одна з цих умов не дотримана, дохід оподатковується податком на доходи фізичних осіб.
Тобто, дохід, отриманий фізичною особою від продажу протягом звітного податкового року квартири, яка перебуває у власності такої особи менше трьох років, оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5% та військовим збором за ставкою 1,5%.
У разі якщо протягом того ж звітного податкового року цією особою продається друга квартира, то дохід, отриманий від такого продажу, оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5% та військовим збором за ставкою 1,5% незалежно від строку перебування цього об'єкта у власності фізичної особи.
Користуйся податковими сервісами – отримуй більше інформації за менший час!
На веб-порталі ДФС України (http://sfs.gov.ua/) платникам податків та громадянам доступні електронні сервіси, за допомогою яких вони можуть знайти необхідну для себе інформацію, не виходячи з дому , та мінімізувати витрати часу на її отримання .
Зокрема, це:
- «Електронний кабінет платника податків» - персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді;
- «Дані реєстру платників ПДВ» - щоденне оприлюднення інформації про реєстрацію платників ПДВ;
- «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - для перевірки надійності ділових партнерів, допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків. Також, за допомогою даного сервісу можна перевірити стан розрахунків платника податків з бюджетом;
- «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР) » – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства ; який допоможе Вам самостійно знайти відповіді на запитання щодо оподаткування, державної митної справи, ЄСВ, електронного цифрового підпису та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС ;
- «Анулювання реєстрації платників ПДВ» - надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду;
- «Антикорупційний сервіс «Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення;
- «Декларування on-line» - надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи, яку подають до податкових органів фізичні особи – підприємці та громадяни. Заповнена декларація та додатки зберігаються у файл для направлення до податкового органу або друку.
Також, на даному веб-порталі можна скористатися й такими електронними сервісами, як: «Реєстр платників єдиного податку», «Акредитований центр сертифікації ключів”, «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Реєстр страхувальників», «Дані про взяття на облік платників податків», «Митна статистика» та надана інформація про функції кожного з цих сервісів.
На запит податківців можна направляти відповідь через «Електронний кабінет платника»
Покровська ОДПІ звертає увагу на те, що вимоги до запиту про подання інформації визначені п. 73.3 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) та п. 10 Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2010 р. № 1245 (далі – Порядок).
Пунктом 9 Порядку передбачено, що в окремих випадках зазначений запит може надсилатися з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку з накладенням електронного цифрового підпису контролюючого органу.
Суб’єкти інформаційних відносин зобов’язані подавати інформацію, визначену у запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту, якщо інше не передбачено ПКУ (п. 14 Порядку).
Контролюючі органи мають право отримувати від платників податків, платників єдиного внеску та надавати у межах, передбачених законом, документи в електронному вигляді (п.п. 20.1.7 ПКУ).
Згідно з п. 42 1 . 2 ст. 42 1 ПКУ електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, законами з питань митної справи, в тому числі, шляхом, зокрема забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених ПКУ, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку.
За допомогою розділу «Листування з ДФС», який розміщено в приватній частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» платники мають можливість відправляти електронного листа у форматі pdf до органу ДФС.
Організація роботи Покровської ОДПІ з розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію за січень - вересень 2017 року
Робота зі зверненнями громадян – важлива складова у діяльності фіскальної служби. У такий спосіб забезпечується зворотний зв’язок із громадськістю. На сьогодні основне завдання – забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявника.
За січень - вересень 2017 року до Покровської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області (далі – ОДПІ) надійшло 17 письмових звернень від громадян, що на 10 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року.
З початку року ОДПІ розглянуто 17 звернень громадян, в тому числі 2 колективних звернення, за їх результатами: на 12 звернень надано відповідні роз`яснення, направлено на розгляд за належністю до інших органів відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 3 звернення, відмовлено в задоволенні - 2 звернення.
Зокрема, у вересні 2017 року надійшло 1 письмове звернення (заява), що на 1 звернення менше, ніж за відповідний період 2016 року.
Основні питання, які порушено у письмових зверненнях , що надійшли на розгляд до інспекції - нарахування та сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (6 звернень), проведення контрольно - перевірочної роботи (4 звернення), адміністрування податку на доходи фізичних осіб (2 звернення), реєстрація та облік платників податків (2 звернення).
Усі звернення громадян розглянуто у законодавчо встановлені терміни. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян за звітний період не встановлено.
За січень-вересень 2017 року до ОДПІ надійшов 21 запит на публічну інформацію, що на 20 запитів менше, ніж за аналогічний період 2016 року.
Зокрема, за вересень 2017 року до ОДПІ надійшов 1 запит на публічну інформацію.
Всі запити зареєстровані в системі електронного документообігу.
Запити на публічну інформацію, що надійшли з початку року, мають такі характеристики:
- статус запитувача: 6 - від юридичних осіб, 15 - від фізичних осіб;
- форма отримання запиту: 16 - письмово - поштою; 5 - письмово - е-mail;
- форма надання відповіді на запит: 19 - письмово поштою; 2 - письмово - е-mail;
- результат виконання: 15 - інформацію надано повністю, 4 - інформацію надано частково, надані пояснення, 2 - відмовлено, надані роз’яснення.
З доходів мешканців Донецької області вже сплачено на 1,1 мільярд гривень більше, ніж торік
Головним управлінням ДФС у Донецькій області неодноразово зазначалось, що податок на доходи фізичних осіб – лідер у наповненні як державного бюджету країни, так і місцевих бюджетів регіону. На даний час 52% загальних надходжень зведеного бюджету країни забезпечує податок на доходи фізичних осіб.
Саме тому фахівцями служби постійно проводяться заходи, направлені на легалізацію трудових відносин з метою збереження державних соціальних гарантій для громадян, та, як наслідок, підвищення рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб.
За період січень-серпень2017 року до зведеного бюджету країни від платників Донецької області надійшло 5,4 млрд грн податку на доходи фізичних осіб, що на 1,1 млрд грн, або на 25%, перевищує минулорічні надходження.
Чверть сплаченого податку, а саме понад 1,3млрд гривень, спрямовано до державного бюджету країни. Решту коштів, а саме 4 млрд гривень, спрямовано до місцевих бюджетів регіону.
Звертаємо увагу мешканців Донецької області, що всі наймані працівники повинні бути офіційно працевлаштовані, адже це необхідна умова забезпечення їх державними соціальними гарантіями.
Шановні роботодавці, подбайте про соціальну захищеність ваших працівників і пам’ятайте, що бізнес повинен бути не тільки успішним, але й соціальновідповідальним!
Донеччина: податковою міліцією зупинено незаконне відшкодування 60млн гривень неправомірного ПДВ
Податковою міліцією Головного управління ДФС у Донецькій області продовжується проведення комплексу широкомасштабних організаційно-практичних заходів, направлених на боротьбу зі злочинами, що пов’язані з ухиленням від сплати до держбюджету ПДВ.
Так, з початку 2017 року за фактами правопорушень, виявлених у цій сфері, розпочато 4кримінальних провадження, з них:
- 2 – за ст. 212 Кримінального кодексу України «Ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів»;
- 2 – за ст. 191 Кримінального кодексу України «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем».
За виявленими правопорушеннями співробітниками податкової міліції попереджено незаконне відшкодування з державного бюджету податку на додану вартість на суму понад 60 млн гривень.
Донеччина: врожай податків від аграріїв регіону перевищує 78 мільйонів гривень
За вісім місяців 2017 року місцеві бюджети Донецької області отримали від платників четвертої групи спрощеної системи оподаткування 78,3 млн грн єдиного податку. Надходження від сільгоспвиробників перевищили минулорічні на 14,8млнгривень. Зокрема, за останній місяць літа підприємці-аграрії сплатили майже 10 млн гривень.
Сьогодні у Донецькій області 870 представників аграрного бізнесу обрали спрощену систему оподаткування. Лідерами зі сплати єдиного податку четвертої групи є аграрії, що перебувають на обліку у Мар’їнській ОДПІ, з результатом понад 15,1 млн грн, від агросектору Волноваського району надійшло 11,5 млн гривень. Трішки менше надійшло від сільгоспвиробників Мангуського та Красноармійського районів - по 11,3 млн грн з кожного району.
Нагадуємо, що до четвертої групи платників єдиного податку належать аграрії - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75%.
Ставка податку залежить від категорії земель (або водного фонду) та їх розташування (рілля, сіножаті і пасовища, багаторічні насадження, сільгоспугіддя, що перебувають в умовах закритого ґрунту тощо). Їх розмір розраховується у відсотках від бази оподаткування, тобто, від площі земельних ділянок.
Звертаємо увагу, що у 2017 році діють наступні ставки єдиного податку:
Види земельних ділянок | Ставки єдиного податку (y % вiд нормативної грошової оцінки) | ||
загальні | у гірських зонах тa на поліських територіях | на закритому ґрунті | |
Рілля, сіножаті, пасовища | 0,95 (у 2016 році - 0,81; y 2015 році - 0,45) | 0,57 (у 2016 році -0,49; 2015 рік - 0,27) | 6,33 (2016 рік - 5,4; 2015 рік - 3,0) |
Багаторічні насадженя | 0,57 (у 2016 році - 0,49; 2015 рік - 0,27) | 0,19 (у 2016 році - 0,16; 2015 рік - 0,09) | |
Землі водного фонду | 2,43 (2015 рік - 1,35) |
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:21
19 березня
08:19
19 березня
live comments feed...