17:00, 10 жовтня 2017 р.

Інформує Покровська ОДПІ

Виявлення неоформлених працівників: новий формат

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу на те, що Постановою правління Пенсійного фонду України від 29.05.2017 № 11-1, яка набрала чинності з 11.08.2017, затверджено Порядок обміну інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю (далі – Порядок).

Порядком передбачено, що суб’єктами інформаційного обміну є:

- Пенсійний фонд України, що формує та веде реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснює заходи щодо надання інформації з нього відповідно до Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон);

- Державна служба України з питань праці, що забезпечує реалізацію державної політики з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю;

- Державна фіскальна служба України, що забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), формує та веде реєстр страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснює заходи щодо забезпечення доступу до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до Закону.

Пенсійний фонд України надаватиме ДФС України інформацію про страхувальників, які:

- нараховують зарплату нижче мінімальної;

- у звітному місяці порушили вимоги про сплату єдиного внеску;

- подали повідомлення про прийом співробітника на роботу, але не відобразили дані про нараховану йому зарплату за відповідний місяць і дату закінчення трудових відносин.

Також, Пенсійний фонд України надаватиме Державній службі України з питань праці інформацію, що включає данні про:

- застрахованих осіб, які працюють за сумісництвом у п’яти та більше страхувальників;

- застрахованих осіб, які виконують роботи (надають послуги) за цивільно-правовим договором у одного страхувальника більше року;

- страхувальників, які у звітному місяці збільшили на 20 % та більше кількість застрахованих осіб, які працюють неповний робочий час;

- страхувальників, які нараховують заробітну плату нижче мінімальної;

- страхувальників, у яких у звітному місяці відображено початок трудових відносин з працівником, але які не подали повідомлення про прийняття працівника на роботу;

- страхувальників, у яких протягом року показники кількості застрахованих осіб та загальної суми нарахованої заробітної плати не змінювались тощо.

Шановні роботодавці! Фахівці Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертають вашу увагу, що виплата «тіньової» заробітної плати – це робота поза межами правового простору. Крім цього, нелегальне працевлаштування позбавляє працівників соціальних гарантій, компенсацій та пільг, встановлених законодавством!

Електронний цифровий підпис в допомогу платнику

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП) дає можливість платникам податків оптимізувати процедуру подачі звітів, швидко та без перешкод звітувати до податкових, митних органів, не витрачаючи свій час, замовляти довідки, тощо.

Тож серед основних переваг представлення звітності в електронному вигляді варто виділити економію робочого часу та коштів на придбання бланків звітності, оперативне відстеження змін до форм звітності, уникнення втрат часу на черги при поданні звітності тощо.

Необхідними умовами для платника податків, який виявив бажання подавати податкову звітність в електронному вигляді, є наявність:

– комп’ютера з операційною системою Windows із доступом до мережі Інтернет;

– спеціалізованого програмного забезпечення для формування, підписання та подання податкової звітності до органів ДФС;

– чинних посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису посадових осіб, які підписують звітність, що слугує аналогом власноручного підпису в електронному вигляді, який забезпечує цілісність документів, конфіденційність, достовірність даних та ідентифікацію особи, яка відправила документ.

Щоб розпочати подання податкової звітності в електронній формі платнику податків необхідно укласти Договір «Про визнання електронних документів» з контролюючими органами. Такий договір укладається в електронному вигляді за допомогою обраного платником податків програмного забезпечення (онлайн-сервісу) для підписання та подання електронної звітності.

Детальна інформація - в Центрах обслуговування платників Покровської ОДПІГУ ДФС у Донецькій області: у м.Покровську по вул. Європейська, 1 (тел. 06239 22459); у м. Мирнограді по вул. Центральна, 19 (тел. 06239 542147); у м. Селидовому по вул. Гоголя, 1 (тел. 06237 23250).

Декларування – це не тільки сплата податків, а й їх повернення

Метою декларування доходів фізичних осіб є не лише сплата до бюджету, а й повернення сум податку на доходи фізичних осіб, надміру сплаченого з їх заробітної плати в минулому 2016 році. Повернути частину податку, сплаченого громадянами із заробітної плати, можна, реалізувавши право на податкову знижку. Про це нагадують фахівці Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області.

Така податкова знижка особливо корисна для студентів, адже держава надає право компенсувати з бюджету частину витрачених коштів за навчання. Згідно з нормами Податкового кодексу, до податкової знижки дозволяється включити витрачені суми коштів, сплачених на користь вітчизняних вищих і професійно-технічних навчальних закладів.

Окрім «студентської», існують й інші види знижок. На них можуть розраховувати ті платники, які сплачували відсотки за іпотечні кредити; страхові внески за договорами довгострокового страхування життя; понесли витрати по оплаті допоміжних репродуктивних технологій та усиновлення дітей; витрати у вигляді благодійних пожертвувань; витрати з переобладнання транспортних засобів; витрати на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла.

Для отримання знижки необхідно до кінця 2017 року подати до податкової інспекції за місцем реєстрації річну податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2016 рік та мати документальне підтвердження понесених витрат.

Якщо платник податку до кінця цього року не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками 2016 року – таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Особи, які провадять незалежну професійну діяльність

мають вести Книгу обліку доходів та витрат

В Покровській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області зазначають, що статтею 14 Податкового кодексу України визначено, що самозайнята особа – це платник податку, який є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності.

Незалежна професійна діяльність – участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, приватних виконавців, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою – підприємцем та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб.

Відповідно до п. 178.6 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані вести облік доходів і витрат від такої діяльності. Форма такого обліку та порядок його ведення визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику. Зокрема, форма Книги, яку ведуть фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, та Порядок її ведення затверджені наказом Міндоходів України від 16.09.2013 р. № 481.

Згідно зі ст. 121 ПКУ ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених ПКУ, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, передбачають штраф в розмірі 1020 гривень.

Статтею 1641 Кодексу України про адміністративні правопорушення визначено, що неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат громадянами, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку, тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від п’яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Надаєш приміщення в оренду – не забудь про оподаткування!

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує, що здача в оренду власного майна є додатковим джерелом заробітку, а це може бути одна кімната у квартирі, сама квартира, гараж, дачний будинок тощо. Юридичне оформлення таких правовідносин відбувається шляхом підписання договору про найм (оренду) нерухомого майна. Здавання в оренду власного нерухомого майна може здійснюватись фізичними особами як у межах підприємницької діяльності, так і без реєстрації орендодавця фізичною особою – підприємцем.

Досить часто громадяни України забувають, що згадане джерело заробітку підлягає оподаткуванню. Стаття 170 Податкового кодексу визначає особливості нарахування та оподаткування доходів від надання нерухомості в оренду, житловий найм.

Орендодавцю, який здає квартиру фізичним особам і не є підприємцем, кожного кварталу протягом 40 днів після його закінчення необхідно нарахувати та сплатити податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовий збір за ставкою 1,5%  із суми отриманого доходу.

Сума отриманого доходу, сплаченого протягом року податку та нарахованого податкового зобов’язання за результатами такого року, відображається орендодавцем у річній податковій декларації. Така декларація подається до 1 травня року, що настає за звітним, до податкової інспекції за податковою адресою платника податку.

Будинок у зоні АТО: чи потрібно сплачувати податок на нерухомість

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє, що пунктом 38 підрозділу 10 розділу XX ПКУ установлено, що тимчасово, на період проведення АТО, для платників податків, які станом на 14.04.2014 р. мали місцезнаходження (місце проживання) на тимчасово окупованій території, що визнана такою відповідно до Постанови Верховної Ради України від 17.03.2015 р. № 254-VIII «Про визнання окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей тимчасово окупованими територіями», або в населених пунктах на лінії зіткнення, та/або платників податків, які мають об’єкти оподаткування місцевими податками, зборами на цих територіях, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.

Зауважимо, що дія цього пункту не поширюється на територію України, визнану тимчасово окупованою відповідно до Закону України від 15.04.2014 р. № 1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» (територія АР Крим та м. Севастополя).

Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, розташовані на тимчасово окупованій території та/або території населених пунктів на лінії зіткнення, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, не є об’єктом оподаткування податком на нерухомість відповідно до ст. 266 ПКУ у період з 14.04.2014 р. по 31 грудня року, в якому буде завершено проведення АТО.

При цьому нараховані та сплачені за період проведення АТО суми податку на нерухомість відповідно до вищезазначеної статті за об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, розташовані на тимчасово окупованій території та/або території населених пунктів на лінії зіткнення, та/або території проведення АТО, не підлягають поверненню на поточний рахунок платника податку, не спрямовуються на погашення грошового зобов’язання (податкового боргу) з інших податків, зборів, не повертаються у готівковій формі за чеком у разі відсутності у платника податків рахунку в банку.

Платниками Покровської ОДПІ за 9 місяців п.р. спрямовано до бюджетів 1,4 мільярда гривень податків

За підсумками роботи Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області за 9 місяців 2017 року до Зведеного бюджету України надійшло 1412,7 млн грн., що перевищує аналогічні показники минулого року на 259,5 млн грн., або на 22,5 відсотка. До державного бюджету платниками регіону сплачено 556,2 млн грн., що більше ніж за 9 міс. попереднього року на 145,9 млн грн., або на 35,6 відсотка. А місцеві скарбниці поповнились на 856,5 млн грн., що на 113,6 млн грн. або на 15,3 відс. більше аналогічного минулорічного показника.

Традиційно лідируючі позиції у формуванні бюджетів (3/4 всіх загальних надходжень за 9 місяців п.р.) займає податок на доходи фізичних осіб, надходження якого за січень - вересень п.р. становлять 878,6 млн грн., або 62,2 відс. від загальної суми надходжень до Зведеного бюджету України та ПДВ, якого за цей же період надійшло 206,3 млн грн. або 14,6 відсотка.

У вересні п.р. платниками податків Покровської ОДПІ спрямовано до Зведеного бюджету 131,5 млн грн., до державного бюджету – 52,7 млн грн., до місцевих бюджетів – 78,8 мільйона гривень.

Стабільне зростання надходжень до бюджетів – синергетичний ефект сумлінного ставлення платників Покровської ОДПІ до конституційного обов’язку сплачувати податки та постійної роботи податківців над поліпшенням якості їх обслуговування.

На забезпечення соціальних гарантій від роботодавців Донеччини надійшло 4,5 млрд грн єдиного внеску

З початку року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 4 мільярда 566 мільйонів гривень. Порівняно з минулорічними показниками надходження єдиного внеску зросли майже на чверть, або на 1,1 млрд гривень.

Заходи фіскальної служби Донеччини направлені на легалізацію заробітних плат та створення прозорого ринку зайнятості населення – це ключові фактори, які на даний час впливають на збільшення надходжень єдиного внеску.

Серед лідерів зі сплати єдиного внеску підприємства та підприємці м. Маріуполя, які забезпечили майже 27% від загальних надходжень – 1,2 млрд гривень. На другому місці роботодавці Слов’янського району, які сплатили 872 млн грн єдиного внеску. Третю позицію займають страхувальники Покровського району Донецької області з результатом у 603 млн гривень.

Єдиний внесок є джерелом наповнення фондів соціального страхування, з яких здійснюються виплати пенсій, забезпечуються соціальні гарантії на випадок безробіття, нещасних випадків на виробництві чи професійних захворювань. 

Тому ті роботодавці, котрі нехтують вимогами законодавства, не оформлюють найманих працівників та виплачують заробітну плату в «конвертах», позбавляють своїх робітників цих гарантій, порушуючи тим самим їх права на соціальний захист та підтримку держави.

ГРАФІК

особистого прийому громадян керівництвом Головного управління

Державної фіскальної служби у Донецькій області

Погорєлий Сергій Степанович – начальник ГУ ДФС у Донецькій області – кожен четвер місяця з 10 год.00 хв. до 12 год.00 хв.

Долозіна Ірина Леонідівна – перший заступникначальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожен вівторок місяця з 10 год.00 хв. до 12 год.00 хв.

Перунін Віталій Михайлович – перший заступникначальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожна середа місяця з 10 год.00 хв. до 12 год.00 хв.

Погосян Марина Лаврентіївна– заступник начальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожен понеділок місяця з 10 год.00 хв. до 12 год.00 хв.

Дарменко В’ячеслав Миколайович – заступник начальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожен вівторок місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

Лунькова Світлана Іванівна – в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожна п’ятниця місяця з 10 год.00 хв. до 12 год.00 хв.

Долгальов Віталій Юрійович – в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожна п’ятниця місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

Єльникова Алла Петрівна – в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожен понеділок місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

Гринцов Олександр Васильович – в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області – кожен четвер місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

Гнатюк В’ячеслав Володимирович – в.о.заступниканачальника ГУ ДФС у Донецькій області – начальник управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО – друга середа місяця з 14 год.00 хв. до 16 год.00 хв.

ГРАФІК

особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області

Управління організації роботи – кожен перший понеділок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Відділ охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації – кожен перший вівторок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури – кожна перша середа місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління по роботі з персоналом – кожен перший четвер місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління фінансування, бухгалтерського обліку та звітності – кожна перша п’ятниця місяця з 14 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Управління внутрішнього аудиту – кожен третій понеділок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем – кожен третій вівторок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління обслуговування платників – кожна третя середа місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Управління інформаційних технологій – кожен третій четвер місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Юридичне управління – кожна третя п’ятниця місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Управління податків і зборів з юридичних осіб - кожен другий понеділок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління податків і зборів з фізичних осіб – кожен другий вівторок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління аудиту – кожна друга середа місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом – кожна друга п’ятниця місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Управління погашення боргу – кожен четвертий понеділок місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Оперативне управління - кожен четвертий вівторок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Управління внутрішньої безпекитериторіальних органів ДФС у Донецькій області – кожна четверта середа місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Слідче управління фінансових розслідувань – кожен четвертий четвер місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО – кожна перша п’ятниця місяця з 14 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів – кожна перша середа місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Бахмутське управління – кожен понеділок місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Костянтинівське-Дружківське управління – кожен вівторок місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Краматорське управління – кожна середа місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Покровське-Добропільське управління – кожен четвер місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Маріупольське управління – кожна п’ятниця місяця з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Слов’янське управління – кожен понеділок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Волновасько-Мангушське управління – кожен вівторок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Мар’їнське управління – кожна середа місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Поштова адреса Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області: 87526, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, буд. 114.

Адреса приймальні громадян Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області: 87515, м. Маріуполь, вул. Георгіївська, буд. 2.

Попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва та посадових осіб структурних підрозділів Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області здійснюється за телефоном (0629)57-76-68 з понеділка по п`ятницю з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. та з 13 год. 45 хв. до 18 год. 00 хв. (у п`ятницю до 16 год. 45 хв.).

Попередній запис на особистий прийом до керівництва органу ДФС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів ГУ ДФС у Донецькій області – за п'ять робочих днів до дати особистого прийому.

ГРАФІК

виїзних особистих прийомів громадян

посадовими особами Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області на IV квартал 2017 року

№ п/п

П.І.Б. та посада особи

Дні прийому

Часи прийому

Місце проведення прийому

Жовтень

1.

Гринцов

Олександр Васильович –

в.о. заступника начальника

ГУ ДФС у Донецькій області

06.10.2017

10.00-12.00

ДПІ у м. Дружківці

2.

Лунькова

Світлана Іванівна –

в.о. заступника начальника

ГУ ДФС у Донецькій області

12.10.2017

10.00-12.00

Волноваська ОДПІ

3.

Єльникова

Алла Петрівна 

в.о. заступника начальника

ГУ ДФС у Донецькій області

19.10.2017

10.00-12.00

Добропільська

ОДПІ

4.

Погосян Марина Лаврентіївна –

заступник начальника

ГУ ДФС у Донецькій області

26.10.2017

10.00-12.00

Мангуська ОДПІ

Листопад

1.

Долозіна Ірина Леонідівна -перший заступник начальника ГУ ДФС у Донецькій області

02.11.2017

10.00-12.00

Маріупольська ОДПІ

2.

Єльникова Алла Петрівна 

в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області

09.11.2017

10.00-12.00

Мар’їнська ОДПІ

3.

Гринцов Олександр Васильович –

в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області

17.11.2017

10.00-12.00

Бахмутська

ОДПІ

4.

Долгальов Віталій Юрійович –

в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області

27.11.2017

10.00-12.00

ДПІ

у м. Краматорську

Грудень

1.

Гринцов Олександр Васильович –

в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області

08.12.2017

10.00-12.00

Костянтинівська ОДПІ

2.

Долгальов Віталій Юрійович –

в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області

11.12.2017

10.00-12.00

Слов’янська ОДПІ

3.

Єльникова Алла Петрівна – в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області

21.12.2017

10.00-12.00

Покровська ОДПІ

Графік виїзних особистих прийомів громадян посадовими особами

Покровської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області

Прізвище, імя, по батькові та посада особи

Місце проведення зустрічі (назва підпр-ва, сільради, тощо)

Дата та час проведення зустрічі

1.

Родін Віктор Прокопович – в.о. начальника Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області

м.Покровськ виконавчий комітет

15.12.2017

10.00-12.00

2.

Поливяна Ірина Михайлівна – заступник начальника Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області

Покровська районна державна адміністрація

01.12.2017

10.00-12.00

3.

Кононіхіна Наталія Миколаївна – заступник начальника – начальник Ясинуватсько-Авдіївського відділення Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області

м. Родинське

виконавчий комітет

27.10.2017

10.00-12.00

4.

Третяк Лариса Анатоліївна - заступник начальника - начальник Мирноградського відділення Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області

м. Мирноград

виконавчий комітет

03.11.2017

10.00-12.00

5.

Босенко Євген Вікторович - заступник начальника - начальник Селидівського відділення Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області

м. Селидове

виконавчий комітет

24.11.2017

10.00-12.00

Поштова адреса Покровської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області: 85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Європейська, буд. 1.

Адреса приймальні громадян Покровської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області: 85300, м. Покровськ, вул. Європейська, буд.1, каб. 16.

Попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва та посадових осіб структурних підрозділів Покровської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області здійснюється за телефоном (06239) 2-24-59 з понеділка по п`ятницю:

з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. та з 13 год. 45 хв. до 18 год. 00 хв. (у п`ятницю до 16 год. 45 хв.).

Запис на особистий прийом до керівництва Покровської ОДПІ  Головного управління ДФС у Донецькій області  припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів Покровської ОДПІ  Головного управління ДФС у Донецькій області  за п'ять робочих днів до дати особистого прийому. Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Покровськ #ОДПІ
Високі оцінки користувачів за Стиль изложения
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...