
12:43, 10 вересня 2019 р.
Відтепер роботу пенсійників Покровська відвідувачі можуть оцінити за допомогою смайлів
Фахівці Покровського об’єднаного управління Пенсійного фонду України постійно працюють над покращенням якості наданих послуг. З метою визначення оцінки та якості обслуговування громадян, які звертаються до управління, запроваджено новий механізм спостереження за якістю послуг у процесі їх надання.
Відтепер у зонах очікування відділів обслуговування громадян встановлені скриньки для голосування із зображенням емоційних смайлів. Відвідувачам, які звернулися до управління, після наданої послуги пропонується оцінити роботу спеціалістів за допомогою смайла, який опускається в прозору скриньку, в залежності від позитивної чи негативної оцінки.
Сьогоднішні відвідувачі зацікавились нововведенням та відразу виявили бажання оцінити якість наданих послуг.
"Позитивних відгуків протягом дня виявилося більше, то ж й надалі сподіваємось на об’єктивність та активність громадян", - йдеться у повідомленні на сторінці ПФУ у Фейсбук.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
19:23, 27 листопада
5
08:59, 27 листопада
69
19:20, 30 листопада
87
19:20, 30 листопада
193
live comments feed...