• Главная
  • Мешканці Покровська стали вдвічі частіше звертатися до Урядової "гарячої лінії"
11:38, 22 октября 2019 г.

Мешканці Покровська стали вдвічі частіше звертатися до Урядової "гарячої лінії"

З початку 2019 року до Покровської міської ради надійшло 1677 звернень, що на 1171 звернень (231%) більше, ніж за 9 місяців 2018 (506 звернень). Про це сьогодні, 22 жовтня, повідомила під час засідання виконкому начальник відділу з питань діловодства, контролю та роботи зі зверненнями громадян Ганна Борисова.

Так, всього в поточному році порушено 1874 питання, що на 1282 (216 %) більше показника минулого року (592 питання). Відсоток позитивно вирішених питань у поточному році склав 56% (9 місяців 2018 - 64%).

Мешканці Покровська стали вдвічі частіше звертатися до Урядової "гарячої лінії", фото-1

Із загальної кількості звернень:

  • 556 звернень (33%) надійшло під час особистих прийомів
  • 249 (15%) - безпосередньо до міської ради (письмові звернення)
  • 872 (52%) - через органи влади вищого рівня, у тому числі 831 через урядову "гарячу лінію".

"Згідно з проведеним аналізом надходження звернень громадян через органи влади вищого рівня, у порівнянні з 9 місяцями 2018, кількість звернень до органів влади вищого рівня зменшилась на 3 звернення (2019 - 41, 2018 - 44), кількість звернень до Урядової "гарячої лінії" збільшилась вдвічі ( 2019 - 831, 2018 - 404)", - доповіла Борисова.

Основні питання, які піднімали громадяни в зверненнях, характеризуються наступним чином: лідируюче положення серед них займають питання комунального господарства, на другому місці - соціальні питання, третє місце посіли питання житлового характеру.

Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
#гаряча #лінія #звернення #Покровськ #виконком
0,0
Оцените первым
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Комментарии

Объявления
live comments feed...