
10:01, 12 березня 2020 р.
На період карантину YASNO рекомендує покровчанам віддавати перевагу дистанційним сервісам

У зв’язку з оголошенням карантину в Україні постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO звернувся до клієнтів з проханням вирішувати більшість питань за допомогою дистанційних сервісів.
«Дистанційні сервіси допомагають зберігати час, кошти, спокій та здоров’я, особливо, якщо мова йде про карантин. Ми піклуємося про наших клієнтів та створили достатньо можливостей для того, щоб вирішувати питання з постачання електроенергії та енергоефективності дистанційно за пару хвилин без черг та зайвих поїздок», – сказав директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.
Розрахуватися за електроенергію без комісії або передати показання лічильників, отримати консультації та замовити енергоефективні товари можна:
•через Особистий кабінет на сайті http://yasno.com.ua;
•у приватних повідомленнях нашої Facebook-сторінки;
•електронною поштою: [email protected];
•телефоном за номерами (095/067) 65 26 000, (0629) 52 60 00.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:00
14 грудня
ЄС фінансує — українські бізнеси реалізують: де підприємцям шукати можливості від європейських партнерів
Партнерський матеріал
09:00
25 листопада
Мотоблоки Кентавр: повітряне чи водяне охолодження?
Новини компаній
09:30
22 жовтня
Дискові борони від ДТЗ: ефективна обробка ґрунту
Новини компаній
09:30
21 жовтня
Топ-3 електровелосипеда Spark у 2025 році
Новини компаній
09:30
16 жовтня
Зварювальні напівавтомати (MIGMAG) — особливості та як обрати
Новини компаній
17:00
14 жовтня
12:58
30 вересня