• Головна
  • На період карантину YASNO рекомендує покровчанам віддавати перевагу дистанційним сервісам
10:01, 12 березня 2020 р.

На період карантину YASNO рекомендує покровчанам віддавати перевагу дистанційним сервісам

На період карантину YASNO рекомендує покровчанам віддавати перевагу дистанційним сервісам

У зв’язку з оголошенням карантину в Україні постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO звернувся до клієнтів з проханням вирішувати більшість питань за допомогою дистанційних сервісів.

«Дистанційні сервіси допомагають зберігати час, кошти, спокій та здоров’я, особливо, якщо мова йде про карантин. Ми піклуємося про наших клієнтів та створили достатньо можливостей для того, щоб вирішувати питання з постачання електроенергії та енергоефективності дистанційно за пару хвилин без черг та зайвих поїздок», – сказав директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.

Розрахуватися за електроенергію без комісії або передати показання лічильників, отримати консультації та замовити енергоефективні товари можна:

через Особистий кабінет на сайті http://yasno.com.ua;  

у приватних повідомленнях нашої Facebook-сторінки;

електронною поштою: [email protected];

телефоном за номерами (095/067) 65 26 000(0629) 52 60 00.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#карантин #вирус
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...