14:39, 30 березня 2023 р.
Мешканцям Покровська та Мирнограда до уваги: настав час передачі показів лічильника
Настав час передачі показів лічильника. Для того, щоб всі клієнти мали змогу вчасно та в зручному форматі передавати покази, в ДТЕК Донецькі електромережі функціонують дистанційні канали та онлайн сервіси. Найбільш зручним та простим у користуванні сервісом є чат-бот у Viber та Telegram. Головна його перевага — цілодобове обслуговування клієнтів.
ДТЕК Донецькі електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам скористатися чат-ботом уViberтаTelegramдля передачі показів лічильника за лічені хвилини. А для того аби нарахування були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази краще в останні 2 дні поточного місяця та в перші 3 дні наступного. Вчасно передані покази лічильника допоможуть уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії, а постачальник зможе виставити рахунки тільки за реально використане світло.
«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-бота в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже понад 2 тисячі клієнтів», − підкреслили у компанії.
Для того, щоб почати користуватися чат-ботом необхідно:
в пошуку месенджераViberчиTelegram ввести «ДТЕК Донецькі електромережі»;
пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.
Разом з тим, щоб передати покази лічильника в ДТЕК Донецькі електромережі працюють дистанційні канали та онлайн-сервіси. Оберіть найзручніший для користування:
IVR-меню контакт-центру, натиснувши «2»:
для мобільних телефонів +38 (093/096/099) 450 0 473; 0-800-301-497;
Особистий кабінетклієнта або веб-формаПередати показання лічильникабез додаткової реєстрації на сайті енергокомпанії;
Офіційна сторінка уFacebook.
Важливо. ДТЕК рекомендує мешканцям Донеччини щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
live comments feed...