
11:00, 27 квітня 2023 р.
Відкрита влада: у Покровську рівень виконавської дисципліни склав 100%

Протягом І кварталу 2023 року до Покровської МВА від мешканців надійшло 421 звернення, 143 з яких позитивно були вирішені. По 246 запитам надані роз’яснення, у стадії розгляду залишено 24 звернення. Про це повідомила начальниця відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації Вікторія Жоріна.
Громадяни можуть звернутися до Покровської МВА на прийом керівництва особисто та через електронні засоби.Наразі забезпечено цілодобове функціонування «гарячої лінії» сектору «Контактний центр» за безкоштовним номером 0800-300-101.
Протягом І кварталу 2023 року було прийнято та опрацьовано 4709 усних звернень.
«Якщо минулого року кількість відвідувачів складала 30-40 осіб, то зараз на прийом записуються до 10 мешканців громади. Тобто, у 3-4 рази менше. Це говорить про те, що більшість звернень вирішуються одразу під час спілкування. Наша мета – вийти на нульовий показник», - зазначив начальник Покровської МВА Сергій Добряк.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:00
14 грудня
ЄС фінансує — українські бізнеси реалізують: де підприємцям шукати можливості від європейських партнерів
Партнерський матеріал
09:00
25 листопада
Мотоблоки Кентавр: повітряне чи водяне охолодження?
Новини компаній
09:30
22 жовтня
Дискові борони від ДТЗ: ефективна обробка ґрунту
Новини компаній
09:30
21 жовтня
Топ-3 електровелосипеда Spark у 2025 році
Новини компаній
09:30
16 жовтня
Зварювальні напівавтомати (MIGMAG) — особливості та як обрати
Новини компаній
17:00
14 жовтня
12:58
30 вересня