
Новини компаній
09:30, 16 жовтня
Топ-3 електровелосипеда Spark у 2025 році
Новини компаній
Електротранспорт в Україні вже давно перестав бути лише модним трендом, для багатьох це реальна альтернатива громадському транспорту чи автомобілю. Особливо у містах, де пробки стали звичним явищем. Spark у цьому сегменті має стабільну популярність, адже їхні електровелосипеди та самокати цінують за поєднання ціни, простоти й надійності. Пропонуємо розглянути більш детально три моделі, які користуються найбільшим попитом серед українців.

Spark Advent 14" 48V/500W/20Ah — компактність і доступність
Advent можна сміливо назвати вхідним квитком у світ електроскутерів. Це модель, яку часто обирають ті, хто вперше наважується спробувати такий транспорт. Їх головна перевага заключається у доступній ціні при збереженні усіх базових функцій. Байк легкий у керуванні, а зарядки вистачає на поїздки до роботи й назад без додаткового підзаряджання.
У місті Advent відчуває себе чудово. Невеликі колеса, компактна конструкція, можливість проїхати вузькими вулицями чи об’їхати затор зроблять поїздку впевненою та комфортною. Зручно і те, що акумулятор заряджається від звичайної розетки, тож можна поставити його вдома на ніч, і зранку транспорт готовий. Для поїздок по місту цього більш ніж достатньо.
Spark Tour 14" 60V/500W/20Ah — надійність для довших маршрутів
Tour у лінійці Spark займає місце «старшого брата». Його вибирають ті, кому вже замало базового рівня. Завдяки більш потужній батареї ця модель впевнено почуває себе не лише в місті, а й на заміських дорогах. Він краще тримає швидкість на підйомах, дозволяє проїхати більшу відстань без підзарядки і дає відчуття запасу потужності.
Tour часто купують ті, хто любить вибиратися за межі міста на вихідних. Для поїздки в сусіднє село, на дачу чи навіть просто довгу прогулянку по набережній він підходить ідеально. Також ця модель подобається тим, хто цінує стабільність, бо навіть із додатковим багажем або пасажиром Tour не здає позицій.

Spark Rider 14" 48V/500W/20Ah — універсальний варіант
Rider став справжнім хітом серед тих користувачів, хто шукає баланс. Він не такий дорогий, як Tour, але й функціональніший за Advent. У місті він поводиться впевнено, а завдяки міцній конструкції витримує вагу до 150 кг, що робить його практичним навіть для користувачів з багажем чи важчою статурою.
Rider добре підійде для щоденного використання, адже з ним можна з’їздити на роботу, заїхати в магазин і повернутися додому без страху, що зарядка закінчиться у найневдаліший момент. А ще він забезпечує помітний комфорт завдяки зручному сидінню та ергономіці керма. Тому зовсім не дивно, що ця модель має найбільшу кількість позитивних відгуків серед власників.
Чому саме Spark?
Spark вдалося знайти золоту середину між вартістю та якістю. Українці обирають ці електровелосипеди не лише через ціну, а й через простоту в обслуговуванні. Запчастини доступні, сервіс нескладний, а батарея служить кілька років за умови правильного користування. До того ж, більшість моделей мають універсальний дизайн — вони підходять як для підлітків, так і для дорослих.
У 2025 році саме ці три моделі стали лідерами продажів серед Spark. Кожна з них має свої сильні сторони, і вибір залежить від ваших маршрутів і стилю життя. Але головне, що об’єднує їх усіх, це зручність, економність і відчуття свободи, яке дарує поїздка без шуму двигуна й черг на заправках.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ЄС фінансує — українські бізнеси реалізують: де підприємцям шукати можливості від європейських партнерів
Партнерський матеріал
09:00
25 листопада
Мотоблоки Кентавр: повітряне чи водяне охолодження?
Новини компаній
09:30
22 жовтня
Дискові борони від ДТЗ: ефективна обробка ґрунту
Новини компаній
09:30
21 жовтня
Топ-3 електровелосипеда Spark у 2025 році
Новини компаній
09:30
16 жовтня
Зварювальні напівавтомати (MIGMAG) — особливості та як обрати
Новини компаній
17:00
14 жовтня
12:58
30 вересня
Чоловіче здоров’я, задоволення та сучасні іграшки
Новини компаній
16:30
14 вересня