Новини компаній
10:12, 27 березня
Особливості просування сайту в Покровську і Мирнограді
Новини компаній
З появою інтернету, бізнес отримав додатковий майданчик для залучення цільової аудиторії заради підвищення продажів. А згодом, коли "діджиталізація" торкнулася кожного українця, про доцільність створення власного інтернет-магазину говорити не доводиться. Інша річ, що виділяючи бюджет на розробку, мало хто згадує про "розкрутку", що є критичною помилкою. Адже якщо ви опинитеся за межами результатів пошукової видачі, ймовірність на збільшення потоку клієнтів знижується в рази.
І найчастіше, від перспективи потрапляння в топи пошукової видачі відмовляється саме регіональний бізнес. Але орієнтуючись на досвід фахівців команди студії digital-маркетингу EcKit, просування сайтів у Покровську та Мирнограді дає змогу досягти бажаних результатів набагато простіше й швидше, ніж під час розкрутки в столиці або великих містах. Причому на топ може претендувати, буквально, будь-який проект. Яким чином? Давайте розбиратися!
Що потрібно для якісного просування сайтів
SEO, оптимізація під вимоги пошукових систем, розкрутка сайту в пошукових системах - послугу можна називати по-різному, що не змінює її суті - зробити все, щоб весь ресурс або його окремі сторінки опинилися на верхніх позиціях у результатах видачі за потрібним запитом.
Професійна СЕО розкрутка сайту передбачає значний обсяг робіт навіть у разі, якщо проводиться паралельно розробці. Тому для досягнення цілей, поставлених клієнтом, у розпорядженні виконавця має бути команда з:
- Маркетологів, які займаються аналітикою поточного стану ринку, ніш бізнесу, регіональних особливостей, сезонного попиту тощо;
- Програмістів, здатних виявляти й усувати основні помилки, що заважають виходу сайту в топ;
- Дизайнерів, обізнаних у нюансах, тонкощах і актуальних трендах у сфері UI/UX-дизайну;
- SEO-фахівців, які відповідають за розробку стратегії та підбір семантики - запитів, за якими аудиторія знаходитиме ваш проєкт;
- Копірайтерів, здатних писати якісні тексти, оптимізовані під запити із семантичного ядра.
У випадку з уже наявними проєктами, перед початком робіт проводиться обов'язковий SEO-аудит, що дає змогу оцінити поточний стан сайту, виявити всі критичні помилки, а також причини їхньої появи для подальшого усунення.
Далі проводиться маркетинговий аналіз, що включає:
- Виявлення найближчих конкурентів;
- Оцінка поточного стану в ніші;
- Аналіз сезонного попиту на товар або послуги бренду.
Після цього можна приступити до реалізації стратегії просування, що включає:
- Внутрішню оптимізацію - розв'язання технічних проблем, приведення ресурсу до "стандартів", які визначає пошуковик;
- Збирання семантичного ядра і написання текстового контенту на всіх просувних сторінках ресурсу;
- Формування посилального профілю за рахунок підбору якісних майданчиків для публікації гостьових матеріалів;
- Підключення додаткових інструментів - контекстної реклами, SMM, вірусного маркетингу, інших рекламних майданчиків.
Якісне просування передбачає прийняття правильних рішень. Але навіть фахівцям з багаторічним досвідом властиво помилятися. Для цього сайт, що просувається, під'єднують до систем моніторингу, які дають змогу своєчасно відмовлятися від неефективних інструментів заради оптимізації бюджету на розкрутку.
При цьому варто зазначити, що домогтися бажаних результатів у вигляді збільшення потоку клієнтів, підвищення конверсії або підняття продажів можна тільки за індивідуального підходу. Тому в роботі з клієнтами ми намагаємося охопити всі аспекти бізнесу. І розробляємо унікальні стратегії, коригуючи їх у міру реалізації.
Потрібна додаткова інформація щодо розкрутки сайтів у пошукових системах? Будемо раді бачити вас на EcKit.org, де відповімо на всі питання, що вас цікавлять, у будь-якому зручному форматі!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
live comments feed...